1 Zahájení |
2 Jmenování zapisovatele |
3 Schválení předloženého programu |
4 Volba ověřovatelů zápisu |
5 Volba návrhové komise |
6 Vyjádření se k minulému zápisu - podpis ověřovatelů |
7 Kontrola úkolů z minulého jednání a organizační záležitosti |
8 Schválení odměn pro členy zastupitelstva obce, rady obce, výborů zastupitelstva a komisí rady |
9 Zřízení finančního a kontrolního výboru a jejich personální obsazení |
10 Na vědomí z rady obce-personální obsazení komisí rady obce a náplň jejich činnosti |
11 Pověření starostky a místostarostky k zastupování obce na jednáních v záležitosti obce a na valných hromadách společností a svazků obcí, jichž je obec Šardice členem |
12 Pověření starostky a místostarostky podepisováním smluv a písemností pro jejich zápisy do katastru nemovitostí |
13 Jmenování členů představenstva a členů dozorčí rady DSO ČOV Mistřín |
14 Zástupci obce ve školské radě |
15 Prodej 4 pozemků v lokalitě BI 12 Kostelisko |
16 Žádost o prodej p.č. 7816 v k.ú. Šardice |
17 Nabídka koupě spolouvlastnického podílu p.č. 6675 |
18 Souhlas se stavbou „REKO MS Šardice – Klínek + 1“ (rekonstrukce STL plynovodu a plynovodních přípojek v ulici Klínek a Zákostelí v obci Šardice |
19 Smlouvy - věcná břemena |
20 Hospodaření obce k 31.10.2022 |
21 Zápis z dílčího přezkoumání hospodaření obce za rok 2022 |
22 Rozpočtová opatření |
23 Pověření rady obce k provádění rozpočtových opatření na konci roku 2022 |
24 Příprava rozpočtu na rok 2023 - informace |
25 Rozpočtový výhled |
26 Rozpočtové provizorium na rok 2023 |
27 Informace o návrhu změny č. 1 Územního plánu Šardice |
28 Statistika silničního provozu v obci - informace |
29 Schválení dodavatele energií pro Obec a zřízené PO |
30 Projekt využití důlních vod |
31 Participativní rozpočet na rok 2023 |
32 Žádost o umístění stavebního materiálu na obecním pozemku |
33 Projekt Vinařská - naučná stezka obcemi MR Hovoransko |
34 DODATEK č. 1 k SOD - veřejné osvětlení - plocha výstavby BI 12- Kostelisko |
35 Diskuze |
36 Závěr |