-
1. Zahájení
-
2. Jmenování zapisovatele
-
3. Schválení předloženého programu
-
4. Volba ověřovatelů zápisu
-
5. Volba návrhové komise
-
6. Vyjádření se k minulému zápisu-podpis ověřovatelů
-
7. Kontrola úkolů z minulého jednání a organizační záležitosti
-
8. Schválení odměn pro členy zastupitelstva obce, rady obce, výborů zastupitelstva a komisí rady
-
9. Zřízení finančního a kontrolního výboru a jejich personální obsazení
-
10. Na vědomí z rady obce-personální obsazení komisí rady obce a náplň jejich činnosti
-
11. Pověření starostky a místostarostky k zastupování obce na jednáních v záležitosti obce a na valných hromadách společností a svazků obcí, jichž je Obec Šardice členem
-
12. Pověření starostky a místostarostky podepisováním smluv a písemností pro jejich zápisy do katastru nemovitostí
-
13. Jmenování členů představenstva a členů dozorčí rady DSO ČOV Mistřín
-
14. Zástupci obce ve školské radě
-
15. Prodej 4 pozemků v lokalitě BI 12 Kostelisko
-
16. Žádost o prodej p.č. 7816 v k.ú. Šardice
-
17. Nabídka koupě spolouvlastnického podílu p.č. 6675
-
18. Souhlas se stavbou „REKO MS Šardice – Klínek + 1“ (rekonstrukce STL plynovodu a plynovodních přípojek v ulici Klínek a Zákostelí v obci Šardice
-
19. Smlouvy - věcná břemena
-
20. Hospodaření obce k 31.10.2022
-
21. Zápis z dílčího přezkoumání hospodaření obce za rok 2022
-
22. Rozpočtová opatření
-
23. Pověření rady obce k provádění rozpočtových opatření na konci roku 2022
-
24. Příprava rozpočtu na rok 2023 - informace
-
25. Rozpočtový výhled
-
26. Rozpočtové provizorium na rok 2023
-
27. Informace o návrhu změny č. 1 Územního plánu Šardice
-
28. Statistika silničního provozu v obci - informace
-
29. Schválení dodavatele energií pro Obec a zřízené PO
-
30. Projekt využití důlních vod
-
31. Participativní rozpočet na rok 2023
-
32. Žádost o umístění stavebního materiálu na obecním pozemku
-
33. Projekt Vinařská - naučná stezka obcemi MR Hovoransko
-
34. DODATEK č. 1 k SOD - veřejné osvětlení - plocha výstavby BI 12- Kostelisko
-
35. Diskuze
-
36. Závěr