Umístit bod:
Doba jednání: | 17:00 - 19:22 |
---|---|
Přítomno: | 10 |
Omluveni: | Zdeněk Klesnil, Tomáš Marek, Radoslav Pospíšilík, Aleš Pospíšilík , Martin Hradil |
Neomluveni: | |
Předsedající: | RNDr. Marcela Pospíšilíková, Ing. Petr Hlobil st. |
Zapisovatel*: | RNDr. Marcela Pospíšilíková |
Ověřovatelé zápisu*: | Ing. Petr Hlobil ml. MUDr. Vojtěch Sklenář |
1 Zahájení |
Veřejné zasedání zastupitelstva zahájila starostka obce v 17:00 hod.
Bylo zvoleno pracovní předsednictvo: Marcela Pospíšilíková, Petr Hlobil st., Jindřich Surala
Hlasování: 9-1-0
Byla zvolena návrhová komise: Aleš Pospíšilík, Alois Hradil, Oldřich Masný
Hlasování: 10-0-0
Byli zvoleni ověřovatelé zápisu: Petr Hlobil ml., Vojtěch Sklenář
Hlasování: 10-0-0
Informace:
V průběhu zasedání ZO je pořizován zvukový záznam, který slouží pro potřeby vyhotovení zápisu. Zápis bude pořizovat Marcela Pospíšilíková - starostka.
Soukromá osoba ***, pořizuje videozáznam pro dokumentační a veřejné účely, ÚOOÚ reg. č. 00063805.
Zápis ze zasedání ZO č. 22 byl ověřen a podepsán. Proti zápisu nebyla vznesena námitka.
Návrh na doplnění programu předložil zastupitel Aleš Pospíšilík
bod: "Projednání řešení situace s parkováním u budovy ZŠ Kostelec u Holešova". Navrhuje se zařadit na program zasedání ZO jako bod č. 9.
Zdůvodnění je uvedeno v příloze k tomuto bodu.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
Program ZZO č. 23:
1. Zahájení
2. Kontrola plnění usnesení ze zasedání ZO č. 22
3. Informace o činnosti
4. Novely obecně závazných vyhlášek
5. Veřejnoprávní smlouvy na poskytnutí dotace
6. Záměr prodeje pozemku v majetku obce
7. Dodatek č. 3 ke Smlouvě o dílo ze dne 5.2.2021
8. Rozpočtové opatření č. 4/2021
9. Projednání řešení situace s parkováním u budovy ZŠ Kostelec u Holešova
10. Diskuze - různé
11. Závěr
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
2 Kontrola plnění usnesení ze zasedání ZO č. 22 |
2/22Z/2021 ZO rozhodlo o vyloučení vybraného dodavatele PaPP, spol. s r. o. Uherské Hradiště, Za Tratí 1154 IČ 00207608 z veřejné zakázky zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení vedené pod názvem Kostelec u Holešova - Rekonstrukce Domu seniorů dle § 124 odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů – dodavatel byl o vyloučení vyrozuměn administrátorem VŘ
3/22Z/2021 ZO rozhodlo na základě zprávy o hodnocení nabídek po vyloučení vybraného dodavatele veřejné zakázky zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení vedené pod názvem Kostelec u Holešova - Rekonstrukce Domu seniorů o výběru dodavatele a uzavření smlouvy o dílo s dodavatelem MORAVASTAV Kroměříž, spol. s r.o. Kroměříž, Hulínská 1799/1 IČ 18189407 – s novým dodavatelem byla 20.9.2021 uzavřena SOD.
4/22Z/2021 ZO schvaluje uzavření Dodatku č. 2 ke Smlouvě o dílo ze dne 5.2.2021 s f. Rovina stavební a.s. na zakázku "ZŠ Kostelec u Holešova - vestavba schodiště" – dodatek byl uzavřen
3 Informace o činnosti |
Mezi zasedáním ZO č. 22 a 23 se konaly schůze RO č. 17/2021, 18/2021, 19/2021, 20/2021, 21/2021 a 22/2021
RO schválila usnesením č. :
2/17R/2021 přidělení nájemního bytu č. 12 v Domě seniorů paní Františce Bílkové, bytem Stará Ves, od 1.9.2021
3/18R/2021 uzavření Smlouvy pro umístění Z-BOXU a spolupráci při jeho provozování
4/18R/2021 Dodatek č. 3 k zakázce "ZŠ Kostelec u Holešova - vestavba schodiště"
5/18R/2021 provedení oprav prostoru úložiště tříděných odpadů dle cenové nabídky f. Rovina stavební, a.s.
2/19R/2021 objednání 28 ks hrušní od firmy ARBOEKO, s.r.o. dle předložené cenové nabídky.
2/20R/2021 snížení ročního nájemného za rok 2021 za pronájem provozoven v objektu Domu služeb o 50 %.
4/20R/2021 cestovní zprávy ze služebních cest starostky obce za období od 16.8.2021 do 4.10.2021
5/20R/2021 uzavření příkazní smlouvy na TDI s Ing. arch. Františkem Lukášem a Ing. Milošem Skácelem na zakázku "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů"
6/21R/2021 uzavření Dodatku č. 1 k příkazní smlouvě na činnost TDI a koordinátora BOZP na zakázce "Rekonstrukce školní kotelny a vzduchotechnika školní kuchyně ZŠ v Kostelci u Holešova" navýšení ceny prací o 98 000 Kč.
7/21R/2021 vyhlášení záměru pronájmu části obecního pozemku na p.č.736/4 v k.ú Kostelec u Holešova o velikosti 2,1 m2.
9/21R/2021 vydání vánočních dárkových poukázek v hodnotě 350,- Kč na jednorázový nákup zboží pro seniory ve věku 80 let a více. Budou rozneseny do 17.12.2021.
12/21R/2021 vyřazení majetku obce (DKP) dle hromadného protokolu č. 2/2021.
13/21R/2021 vyřazení pohledávky evidované na účtu 4690211 ve výši 5 626, 76 Kč.
RO doporučila usnesením č. :
2/18R/2021 ZO schválit veřejnoprávní smlouvu s Římskokatolickou farností Kostelec u Holešova na poskytnutí finančního daru na ozvučení kostela sv. Petra a Pavla v Kostelci u Holešova ve výši 60 000 Kč
3/20R/2021 ZO schválit záměr prodeje části pozemku p.č. 736/29 k.ú. Kostelec u Holešova
10/21R/2021 ZO uzavření veřejnoprávní smlouvy s Hospicem na Svatém Kopečku u Olomouce na poskytnutí příspěvku na provoz ve výši 6 000 Kč.
11/21R/2021 realizaci nabídky na pořízení geografického informačního systému GIS4U s možností postupného rozšiřování o nabízené moduly v roce 2022.
RO souhlasila usnesením č. :
5/21R/2021 s navýšením rozpočtu MŠ Kostelec u Holešova na rok 2021 o 90 000 Kč. Požadovaná částka bude zapracována do rozpočtového opatření č. 4/2021, které bude předloženo ke schválení ZO na zasedání ZO č. 23.
14/21R/2021 s přerušením provozu MŠ Kostelec u Holešova v době podzimních prázdnin 27.10 - 29.10.2021.
2/22R/2021 s přerušením provozu školní družiny v době podzimních prázdnin (období od 27.10 do 29.10.2021).
RO neschválila usnesením č. :
8/21R/2021 zřízení přístupového chodníku přes pozemky v majetku obce Kostelec u Holešova parc. č. 736/4, 736/8 , k.ú Kostelec u Holešova k budoucí prodejně smíšeného zboží v objektu č. p. 60 v Kostelci u Holešova.
Další informace:
- na zakázce „ZŠ Kostelec u Holešova – vestavba schodiště“ proběhly s firmou Rovina KD č. 6 (18.8.), 7 (24.8.), 8 (1.9.), 9 (8.9.), 10 (15.9.) a 11 (22.9.). Stavba byla dokončena 30.9. proběhlo předání stavby, vystavení soupisu prací a faktury, faktura je proplacena, bude požádáno o kolaudaci stavby
- na zakázce „Rekonstrukce školní kotelny a vzduchotechnika školní kuchyně ZŠ v Kostelci u Holešova“ proběhla po podpisu SOD (11.8.2021) KD č. 1(17.8.),2 (24.8.),3 (31.8.),4 (7.9.),5 (14.9.),6 (21.9.),7 (5.10.),8 (12.10) a 9 (19.10.). Stavba je dokončena 27.10. proběhne předání stavby.
- na zakázce "Kostelec u Holešova - Rekonstrukce Domu seniorů" byly zahájeny práce. 1.10. bylo předáno staveniště, 13.10. se uskutečnila pracovní schůzka zhotovitele, objednatele a TDI. Je připravováno zázemí stavby. Jsou podepsány příkazní smlouvy s TDI a koordinátorem BOZP. 22.10. proběhl KD č. 1 za účasti zpracovatele PD.
- 1.9. nastoupila nová hospodářka obce paní Pavla Procházková, postupně se seznamuje s agendou hospodářky a absolvuje přípravné školení pro matriční zkoušku a udělení oprávnění k výkonu vidimace a legalizace listin
- 8.9. byla podána žádost o kolaudaci komunikace Plachetky, ale bylo zjištěno, že geodetické zaměření komunikace (skutečný stav) neodpovídá PD a tím stavebnímu povolení, objednáno zpracování PD a následně bude požádán SÚ o zahájení řízení změny stavby před dokončením
- proběhlo odborné ošetření bříz u MŠ doporučené posudkem AOPK
- jsou dokončeny obě PD na dešťovou kanalizaci na Zahájí a SÚ bylo zahájeno řízení na odstranění stavby, následně bude požádáno o dodatečné stavební povolení a stavební povolení
- pro ČOV zakoupeno nové dmychadlo SECOH JDK-S-250 (15 653 Kč bez DPH) náhradou za staré dosluhující.
- f. Empemont provedena pravidelná kontrola fungování VR, opraveny závady, na základě upozornění občanů doporučeno doplnění 1 ks hlásiče na Zahájí (náklady cca 25 tis. Kč.)
- 13.9. na zasedání zastupitelstva ZK byl zařazen bod "Změna PRVaK ZK", v rámci kterého byla schválena změna, která se týká kanalizace Karlovice, bude možné zapracovat do Změny č. 1 ÚP.
- provedena výměna vadného boileru ve školním bytě (f. Topič s.r.o.)
- bude provedena výměna vadného přímotopu v nájemním bytě v hasičské zbrojnici (f. EMKa - Miroslav Kunc)
- f. EMKa - Miroslav Kunc provedla opravu vadných světel v MŠ
- 20.9. podepsána SOD na zakázku "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů" s f. MORAVASTAV Kroměříž, spol, s r.o.,
- 29.9. podepsána příkazní smlouva s Ing. Hynkem Dvořákem na zajištění prací koordinátora BOZP na zakázku "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů
- 21.10. doručeno oznámení o přiznání dotace z OPŽP, ze které bude mimo jiné hrazena digitalizace VR, uznatelné náklady cca 1,5 mil Kč, dotace 70%
Starostka obce se zúčastnila:
- 22.9. školení pořádaném KÚ ZK k informačnímu systému "Sbírka právních předpisů územních samosprávných celků, který začne fungovat od 1.1.2022.
- 23.9. 54. konferenci Den malých obcí
- 30.9. konferenci Odpadové hospodářství malých obcí
- 7.10. setkání starostů Mikroregionu Holešovsko s hejtmanem a radou Zlínského kraje
- 14.10. semináře pořádaného MAS Partnerství Moštěnka (dotace, zákon o obcích)
Přehled podaných žádostí s požadavkem vyřízení dle zákona 106/1999 Sb.
V období mezi konáním zasedáním ZO 20 až 22 byly vyřízeny nebo jsou připravovány k vyřízení - 10 žádostí od PO, 3 žádosti od zastupitele obce, 1 stížnost od PO a 5 odvolání proti rozhodnutí OÚ od PO.
15.9. doručeno Rozhodnutí KÚ ZK k odvolání PO proti rozhodnutí OÚ Kostelec u Holešova č.j. OUKUH-846/2021 (neposkytnutí části příloh k bodu č. 9 zápisu ZZO 20) - vráceno k novému projednání
8.10. doručeno Rozhodnutí KÚ ZK k odvolání PO proti rozhodnutí OÚ Kostelec u Holešova č.j. OUKUH-936/2021 (anonymizace dokumentu) - příkaz k poskytnutí dokumentu
13.10. doručeno Rozhodnutí KÚ ZK k odvolání PO proti částečnému odmítnutí informace (plán BOZP na zakázku kotelna a VZT) - vráceno k novému projednání
V 17:16 hod. se na ZZO dostavili zastupitelé Aleš Pospíšilík a Martin Hradil
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
4 Novely obecně závazných vyhlášek |
V souvislosti s tím, že od 1.1.2021 nabyl účinnosti zákon č. 541/2020 Sb, o odpadech a spolu s ním i změnový zákon na základě kterého je nutné do konce roku 2021 přijmout novely OZV č. :
1/2021 o stanovení obecního systému odpadového hospodářství
2/2021 o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství.
Zastupitelstvu obce byly předloženy návrhy novel OZV a právní rozbor souladu vyhlášek s legislativou.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
5 Veřejnoprávní smlouvy na poskytnutí dotace |
Hospic na Svatém Kopečku u Olomouce požádal Obec Kostelec u Holešova o poskytnutí příspěvku na zajištění provozu. ZO je předložena veřejnoprávní smlouva na poskytnutí neinvestiční dotace.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
Římskokatolická farnost Kostelec u Holešova předložila Obci Kostelec u Holešova žádost o finanční příspěvek na nové ozvučení kostela sv. Petra a Pavla. Nabídková cena je 88 299 Kč.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
6 Záměr prodeje pozemku v majetku obce |
Paní *** majitelka pozemků *** v k.ú. Kostelec u Holešova má zájem o odkoupení části pozemku p.č. 736/29 k.ú. Kostelec u Holešova, která přímo sousedí s pozemky v jejím majetku a je oddělena od zbytku obecního pozemku oplocením v jejím vlastnictví. Plocha pozemku je cca 43 m2. RO prodej pozemku doporučila usnesením č. 3/20R/2021. ZO bylo předloženo ke schválení vyhlášení záměru prodeje části pozemku p.č. 736/29 k.ú. Kostelec u Holešova.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
7 Dodatek č. 3 ke Smlouvě o dílo ze dne 5.2.2021 |
V 18:42 hod se na ZZO dostavil zastupitel Radoslav Pospíšilík
ZO byl předložen Dodatek č. 3 ke smlouvě o dílo uzavřené s f. Rovina stavební a.s. na zakázku "ZŠ Kostelec u Holešova - vestavba schodiště" V souvislosti s vícepracemi a méněpracemi provedenými na zakázce byl zpracován dodatek č. 3 k SOD. Rozpočet víceprací a méněprací byl zkontrolován a odsouhlasen TDI. Dodatek č. 3 byl na základě přenesené pravomoci ze zastupitelstva obce na radu obce schválen 13.9.2021, usnesením RO č. 4/18R/2021.
8 Rozpočtové opatření č. 4/2021 |
ZO bylo předloženo rozpočtové opatření č. 4/2021.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
9 Projednání řešení situace s parkováním u budovy ZŠ Kostelec u Holešova |
A. Pospíšilík upřesnil informace. Požadavek zazněl na jednání školské rady. Dříve než parkování je potřebné řešit dopravní situaci v ulici kolem školy v době kdy ráno začíná vyučování. Vzhledem k velkému pohybu aut je situace nebezpečná. Nabízí se zavedení jednosměrného provozu v části ulice.
Ing. Petr Hlobil ml. | |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Alois Hradil | |
Mgr. Martin Hradil | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
Ing. Oldřich Masný | |
Petr Měrka | |
Mgr. Aleš Pospíšilík | |
Radoslav Pospíšilík | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
MUDr. Vojtěch Sklenář | |
Mgr. Jindřich Surala | |
Jakub Zmeškal | |
Ing. Petr Žůrek |
10 Diskuze - různé |
Nebyly příspěvky do diskuze.
11 Závěr |
Zasedání ZO č. 23 bylo ukončeno 26.10.2021 v 19:22 hod.