- dokončena zakázka na zpracování PD "Rekonstrukce oplocení hřbitova a márnice", osloven administrátor žádosti o dotaci z MMR (výzva bude vyhlášena patrně v listopadu 2019), je vyřízen i územní souhlas
- 3.9.2019 proběhl KD na zakázce Úprava zázemí kuchyně ZŠ Kostelec u Holešova, zhotovitel předložil nacenění víceprací a méněprací, které bylo odsouhlaseno TDI, faktura proplacena
-4.9. doručena obci PD na provedení oprav - sanace vhkosti pronikající do stěn v přízemí DS, rekuperace, -4.9. oslovena firma Dobrá zakázka s žádostí o zaslání nabídky na vypracování zadávací dokumentace a administraci VŘ, práce objednány, 6.9. doručena první verze ZD, která byla zaslána radním
- 4.9. v 10:08 byl emailem doručen rozsudek odvolacího Krajského soudu v Brně ve věci žaloby Ing. P.Žůrka na Obec Kostelec u Holešova o uveřejnění doplňující informace v obecním zpravodaji Kostka. Rozsudkem byl změněn rozsudek soudu I. stupně tak, že žalovaná je povinna v nejbližším vydání po uplynutí 3 dnů od právní moci rozsudku uveřejnit doplňující informace v daném znění a zaplatit částku 26 595,99 Kč k rukám právního zástupce žalobce. Proti tomuto rozhodnutí je možné, za podmínek uvedených v poučení, podat do dvou měsíců od doručení rozhodnutí odvolacího soudu dovolání k Nejvyššímu soudu ČR.- informace o povinnosti zveřejnění doplňujících informací byla 5.9. písemně sdělena redakční radě zpravodaje a téhož dne byl dán pokyn hospodářce obce k zaplacení výše uvedené částky
- 11.9. proběhla kontrola BOZP na objektech v majetku obce
- 12.9. byla na OÚ doručena pozvánka na seznámení s vytyčením hranic pozemků, které se uskuteční 7.10.2019. Obec, jako majitel některých pozemků v okolí krajské komunikace, bude seznámena s výsledky geodetického zaměřením komunikace v k.ú Kostelec u Holešova a Karlovice, které bude podkladem pro návrh majetkového vypořádání pozemků.
- 16.9. zahájeno řízení o pokácení uschlých stromů (topolů) na obecní parcele č. 652/8 v k.ú. Kostelec u Holešova
Agenda vyřizování žádostí o informace dle zákona 106/1999:
22.8. žádost zastupitele P.Žůrka o kompletní dokumenty stavebního povolení stavby "Oprava chodníků v obci Kostelec u Holešova" a kompletní žádost o stavební povolení včetně všech příloh - vyřízeno
26.8. žádost subjektu Big Original s.r.o. o kompletní archivovaný originální zápis z jednání RO č. 16/2019 včetně všech příloh a prezenční listiny - vyřízeno
10.9. žádost subjektu Big Original s.r.o. o kompletní archivovaný originální zápis z jednání RO č. 17/2019 včetně všech příloh a prezenční listiny- ve vyřizování
10.9. stížnost č. II zastupitele P.Žůrka proti postupu vyřízení poskytnutí informací týkajících se složky místostarosty obce - ve vyřizování
11.9. odvolání zastupitele Ing. P. Žůrka proti rozhodnutí č.j. OUKUH-669/2019 - částečné odmítnutí dokumentů požadovaných v žádosti zastupitele P. Žůrka ze dne 22.8.2019 - ve vyřizování
V souvislosti s vyřizováním žádostí o informace obdržela Obec Kostelec u Holešova dvě rozhodnutí KÚ ve Zlíně ke stížnostem žadatele (zastupitel P. Žůrek) proti postupu při vyřízení žádostí. V jednom případě bylo doručeno rozhodnutí přikazující vyřízení žádosti v souladu s právními předpisy, což reprezentuje nové zaslání dokumentu, který se scanováním stal nečitelným a přeposlání více než 60 ks e-maliů (mailová korespondence s administrátorem výběrového řízení), ve druhém případě, splnění rozhodnutí KÚ ve věci složky v majetku místostarosty obce, byl postup obce potvrzen. Stejné záležitosti (místostarostovy složky) se týká stížnost č. II. podaná zastupitelem obce10.9.2019.
Návrh starostky obce - s ohledem na chystané změny zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím je 30.10.2019 v Praze pořádán seminář- "Svobodný přístup k informacím + jak na informační příkaz od 1. 1. 2020. Co vše musíte ze zákona žadatelům poskytnout za informace? " Cena semináře je 4 941 Kč, nicméně, vzhledem k tomu, že vyřizování této agendy tvoří dlouhodobě významnou část činnosti OÚ považuji za prospěšné se semináře zúčastnit.