-
1. Schválení programu, určení zapisovatele a ověření zápisu.
-
2. Zpráva o kontrole plnění usnesení.
-
3. Zpráva o činnosti Rady za uplynulé období.
-
4. Zpráva o činnosti Výborů za uplynulé období.
-
5. Zřízení Výboru pro protipovodňová opatření.
-
6. Smlouva o spolupráci obce Troubky, Olomouckého kraje a Povodí Moravy, s.p. na realizaci akce "Bečva, PPO Troubky".
-
7. Hospodaření obce za období 1-11/2022.
-
8. Informace o rozpočtových opatřeních schválených Radou obce v uplynulém období.
-
9. Rozpočtové opatření č. 17/2022.
-
10. Návrh rozpočtu na rok 2023.
-
11. Návrh střednědobého výhledu rozpočtu obce Troubky za období 2023-2025.
-
12. Zpráva o mimořádné inventarizaci k 31. 10. 2022.
-
13. Informace o činnosti příspěvkové organizace obce - Základní školy a Mateřské školy Troubky, v uplynulém období.
-
14. Jmenování členů Školské rady Základní školy a Mateřské školy Troubky za zřizovatele - Obec Troubky.
-
15. Programu rozvoje obce Troubky na období 2023 -2028.
-
16. Obecně závazná vyhláška č. 3/2022 o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství.
-
17. Obecně závazná vyhláška č. 4/2022 o stanovení obecního systému odpadového hospodářství v předloženém znění.
-
18. Směrnice pro nakládání s osobními údaji pro obec Troubky.
-
19. Informace, diskuse různé.