-
1. Zahájení
-
2. Určení ověřovatelů
-
3. Schválení programu
-
4. Slib zastupitele
-
5. Volba člena rady města
-
6. Volba předsedy kontrolního výboru
-
7. Náměty a připomínky občanů
-
8. Informace starostky a místostarostů
-
9. Schválení smlouvy o zajištění pachtu a provozování vodohospodářského zařízení
-
10. Schválení smlouvy o zajištění pachtu a provozování kanalizace
-
11. Schválení rozpočtových opatření
-
12. Zápis ze sejití finančního výboru
-
13. Schválení Střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2022-2025
-
14. Schválení Rozpočtu města na rok 2021
-
15. Protokol o výsledku veřejnosprávní kontroly v ZŠ a MŠ
-
16. Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření za období od 1.1.2020 do 30.9.2020
-
17. Schválení obecně závazných vyhlášek
-
18. Schválení Směrnice města Újezd u Brna č. 2/2020, která obsahuje Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací
-
19. Akce, které potřebují dle zákona rozhodnutí zastupitelstva města – sjezdy, přípojky, prodej a nákup pozemků a další:
-
20. Změna způsobu schvalování přípojek inženýrských sítí
-
21. Diskuze
-
22. Závěr