Umístit bod:
Doba jednání: | 17:00 - 20:15 |
---|---|
Přítomno: | 4 |
Omluveni: | 1 (Jindřich Surala) |
Neomluveni: | |
Předsedající: | RNDr. Marcela Pospíšilíková, Ing. Petr Hlobil st. |
Zapisovatel*: | RNDr. Marcela Pospíšilíková |
Ověřovatelé zápisu*: |
1 Zahájení |
Doplnění bodu do programu schůze RO č. 2/2022:
Bod: "Žádost o souhlas s přerušením provozu školní družiny"
Předkládá: Marcela Pospíšilíková
Zdůvodnění: Ředitelka ZŠ Kostelec u Holešova žádá RO o souhlas s přerušením provozu školní družiny v době pololetních a jarních prázdnin. Navrhuji zařadit na program schůze RO jako bod č. 7.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
Program schůze RO č. 2/2022:
1. Zahájení
2. Kontrola plnění usnesení ze schůze RO č. 1/2022
3. Informace o činnosti
4. Smlouvy o dílo
5. Žádost o finanční příspěvek na opravu cesty na pozemku p.č. 581/5 k.ú. Kostelec u Holešova
6. Informace o stavbě "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů
7. Žádost o souhlas s přerušením provozu školní družiny
8. Diskuze - různé
9. Termín schůze RO č. 3/2022.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
2 Kontrola plnění usnesení ze schůze RO č. 1/2022 |
3/1R/2022 RO schvaluje objednání provedení stavby "Stavební úpravy chodníku a sjezdu v obci Kostelec u Holešova, u obecního úřadu" u f. Vodohospodářské stavby s.r.o. Bystřice pod Hostýnem, dle předložené nabídky ze dne 22.11.2021-objednáno
4/1R/2022 RO schvaluje objednání výměny zbývajících střešních oken na Domě služeb u f. Jan Sikora. dle předložené nabídky ze dne 4.11.2021 -objednáno
5/1R/2022 RO schvaluje objednat zpracování polohopisu a výškopisu pro účely zpracování PD na rekonstrukci chodníků v obci Kostelec u Holešova -objednáno
6/1R/2022 RO souhlasí se zřízením dočasné přípojky EE k pozemku p.č. 168/24 a 168/25 k.ú Kostelec u Holešova přes místní komunikaci na p. č. 168/5 k.ú. Kostelec u Holešova v majetku obce za podmínky dodržení průjezdné výšky min 4 m a na vlastních stožárech -žadatel informován písemně o usnesení RO
3 Informace o činnosti |
11.1. administrátorovi byly odeslány podklady pro vyúčtování dotace na hrušňovou alej v Karlovicích
13.1. podání vysvětlení SÚ Holešov
- DO Hulíňané byla nahlášen termín Kosteleckých hodů 2022
- osloven p. Mana ve věci nového dopravního značení v obci (odstavné plochy, jednosměrka)
- vydáno dodatečné stavební povolení na hotovou dešťovou kanalizaci na garážišti na Zahájí a stavební povolení na novou část kanalizace, 14.1. dodány PD a rozpočet na novou část kanalizace
- u R. Tkadlčíka objednány opravy v MŠ a venkovních laviček v obci
18.1. proběhlo jednání se zástupci Moravského archivu Kroměříž ve věci provádění elektronické skartace
18.1. podána žádost o prodloužení stavebního povolení na chodník v Karlovicích
- objednány opravy světel v pronajatých provozovnách v Domě služeb (holička, pedikůra) a výměna vadného boileru v provozovně pedikůry
- zajištěna nabídka na administraci žádosti o dotace na vybavení kuchyně myslivny - došlo ke změně pravidel
-s Bc Dostálkem z odboru dopravy a silničního hospodářství KÚ ZK projednána možnost posunutí autobusové zastávky Němčice rozcestí blíže k intravilánu obce (podnět občanů)
20.1. - jednání s Mgr. Náplavou o zajištění administrace žádosti o dotace z IROP (předpoklad vyhlášení 06 - 07.2022) a MF (není jisté zda bude výzva vyhlášena) na projekt rozšíření kapacity MŠ, v případě potřeby a zájmu zajistí i administraci VŘ, doporučuje podat žádost i na revitalizaci rybníka Karlovice (realizace 2023), doporučí projektanta na dopracování výpočtu do PD
Přehled podaných žádostí s požadavkem vyřízení dle zákona 106/1999 Sb. (v období mezi konáním schůzí RO č. 1/2022 a 2/2022
11.1. žádost PO - kompletní archivovaný originální zápis ze zasedání RO č. 1/2022 včetně všech příloh a prezenční listiny - ve vyřizování
19.1. žádost PO (dokumenty z kontroly OIP) - ve vyřizování
19.1. žádost zastupitele P. Žůrka - odvolání proti rozhodnutí OÚ (dokumenty z kontroly OIP) - ve vyřizování
4 Smlouvy o dílo |
Firma Envipartner, s.r.o. předložila návrh SOD a rozpočet na zpracování "Digitálního povodňového plánu obce Kostelec u Holešova". Jedná se o součást projektu "Vybudování varovného a výstražného systému - protipovodňová opatření obce Kostelec u Holešova" (uznatelný náklad). Na projekt obec získala dotaci z OPŽP.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
F. UPOSS spol. s r.o. předložila návrh SO na zpracování dokumentace pro stavební řízení povolení stavby "Rekonstrukce vzduchotechniky ZŠ Kostelec u Holešova" a zajištění inženýringu.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
5 Žádost o finanční příspěvek na opravu cesty na pozemku p.ć 581/5 k.ú. Kostelec u Holešova |
Obec Kostelec u Holešova obdržela žádost vlastníků zahrad, ke kterým je přístup po účelové komunikaci na p. č. 581/5 k.ú Kostelec u Holešova v majetku Obce Kostelec u Holešova o finanční příspěvek na opravu cesty.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
6 Informace o stavbě "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů |
Na stavbě proběhl 21. 1. 2022 kontrolní den č. 11. Práce probíhají v omezeném rozsahu dle povětrnostních podmínek.
7 Žádost o souhlas s přerušením provozu školní družiny |
Ředitelka ZŠ Kostelec u Holešova žádá RO o souhlas s přerušením provozu školní družiny v době pololetních prázdnin (4. 2. 2022) a jarních prázdnin (7. 2. - 11. 2. 2022).
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
8 Diskuze - různé |
9 Termín schůze RO č. 3/2022. |
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |