Umístit bod:
Doba jednání: | 17:00 - 19:45 |
---|---|
Přítomno: | 5 |
Omluveni: | |
Neomluveni: | |
Předsedající: | RNDr. Marcela Pospíšilíková, Ing. Petr Hlobil st. |
Zapisovatel*: | RNDr. Marcela Pospíšilíková |
Ověřovatelé zápisu*: |
1 Zahájení |
Vyřazení majetku obce (DKP). Předkládá starostka obce RNDr. Marcela Pospíšilíková
Zdůvodnění: Jedná se o majetek dle hromadného protokolu o vyřazení č. 2/2021, který je opotřebován nebo neopravitelný. Navrhuji zařadit na schůzi RO jako bod č. 12.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
Vyřazení pohledávky evidované na účtu 4690211. Předkládá starostka obce RNDr. Marcela Pospíšilíková
Zdůvodnění: Jedná se o vyřazení pohledávky z roku 2010 (FRB) ve výši 5 626,76 Kč. Bylo doporučeno externí auditorkou. Navrhuji zařadit na schůzi RO jako bod č. 14.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
Souhlas zřizovatele s přerušením provozu školní družiny v době podzimních prázdnin 27.10 - 29.10.2021. Předkládá starostka obce RNDr. Marcela Pospíšilíková
Zdůvodnění: Nedostatečný počet přihlášených žáků. Navrhuji zařadit na schůzi RO jako bod č. 14.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
Program schůze RO č. 21:
1. Zahájení
2. Kontrola plnění usnesení ze schůze RO č. 20/2021
3. Informace o činnosti
4. Informace k probíhajícím zakázkám
5. Žádost o navýšení rozpočtu MŠ Kostelec u Holešova
6. Dodatek k příkazní smlouvě na zajištění TDI a Koordinátora BOZP
7. Záměr na pronájem pozemku v majetku obce Kostelec u Holešova
8. Žádost o souhlas obce se zřízením přístupového chodníku
9. Vánoční poukázky pro seniory
10. Žádost o dotaci pro Hospic na Svatém Kopečku
11. Nabídka f. GEO Morava na pořízení geografického informačního systému
12. Vyřazení majetku obce (DKP)
13. Vyřazení pohledávky evidované na účtu 4690211
14. Souhlas zřizovatele s přerušením provozu školní družiny v době podzimních prázdnin 27.10 - 29.10.2021
15.Program zasedání ZO č. 23
16. Diskuze - různé
17. Termín schůze RO č. 22/2021
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
2 Kontrola plnění usnesení ze schůze RO č. 20/2021 |
2/20R/2021 RO schvaluje snížení ročního nájemného za rok 2021 za pronájem provozoven v objektu Domu služeb o 50 %. - informována hospodářka obce
3/20R/2021 RO doporučuje ZO schválit záměr prodeje části pozemku p.č. 736/29 k.ú. Kostelec u Holešova - zařazeno na program zasedání ZO č. 23
4/20R/2021 RO schvaluje cestovní zprávy ze služebních cest starostky obce za období od 16.8.2021 do 4.10.2021- cestovné proplaceno
5/20R/2021 RO schvaluje uzavření příkazní smlouvy na TDI s Ing. arch. Františkem Lukášem a Ing. Milošem Skácelem na zakázku "Kostelec u Holešova - rekonstrukce Domu seniorů"- smlouva uzavřena
3 Informace o činnosti |
7.10. účast starostky obce na setkání starostů Mikroregionu Holešovsko s hejtmanem a radou Zlínského kraje
- terénní prohlídka s pracovnicí Zásilkovny na umístění Z-Boxu
- zajišťování očkování zájemců - seniorů z Domu seniorů proti Covidu-19, 3. dávka v místě bydliště
14.10. účast starostky obce na semináři pořádaném MAS Partnerství Moštěnka (dotace, zákon o obcích)
Přehled podaných žádostí s požadavkem vyřízení dle zákona 106/1999 Sb. (v období mezi konáním schůzí RO č. 20 až 21)
4.10. - žádost PO - kompletní archivovaný originální zápis ze zasedání RO č. 20 včetně všech příloh a prezenční listiny - ve vyřizování
8.10. - žádost zastupitele P. Žůrka o Protokol z kontroly vykonané Moravským zemským archivem v Brně, včetně oboustranné korespondence od doby předchozího vyřízení stejné žádosti
14.10. žádost PO o dokumenty (smlouvy, kopie faktur) TDI, koordinátor BOZP, AD a zápisy z KD zakázky na kotelnu a VZT.
16.10. žádost PO o informace (stavební dokumentace k zakázce kotelna a VZT, zápisy z KD, stavební deník)
17.10. žádost zastupitele P. Žůrka (dokumenty k závazku mlčenlivosti)
19.10. žádost PO - kompletní archivovaný originální zápis ze zasedání RO č. 21 včetně všech příloh a prezenční listiny - ve vyřizování
13.10. - odvolání PO proti Rozhodnutí č. j. OUKUH-1038/2021 o odmítnutí poskytnutí informace (FB komunikace)
14.10. Odvolání PO proti Rozhodnutí č.j. OUKUH - 1011/2021 (AD na zakázce kotelna, VZT) a stížnost proti odpovědi č.. OUKUH 1010/2021 (TDI a koordinátor BOZP na zakázce kotelna, VZT)
16.10 stížnost PO proti vyřízení žádosti č.. OUKUH-1059/2021 (chybějící dokumenty k zápisu RO č. 19/2021)
8.10. doručeno Rozhodnutí KÚ ZK k odvolání PO proti rozhodnutí OÚ Kostelec u Holešova č.j. OUKUH-936/2021 (anonymizace dokumentu) - příkaz k poskytnutí dokumentu - ve vyřizování
13.10. doručeno Rozhodnutí KÚ ZK k odvolání PO proti částečnému odmítnutí informace (plán BOZP na zakázku kotelna a VZT)
4 Informace k probíhajícím zakázkám |
Stavba "ZŠ Kostelec u Holešova - vestavba schodiště" je dokončena, předána, faktura je zaplacena.
Na zakázce "Rekonstrukce školní kotelny a vzduchotechnika školní kuchyně ZŠ v Kostelci u Holešova" proběhly KD č. 7 (5.10.) a KD č. 8 (12.10.). Kotelna ZŠ je dokončená včetně nátěru podlahy proti prašnosti. Na VZT probíhají dokončovací práce po dodání řídící jednotky (15.10.2021), předpoklad předání stavby je 27.10.2021.
Na zakázce "Kostelec u Holešova - Rekonstrukce Domu seniorů" byly zahájeny práce. 1.10. bylo předáno staveniště, 13.10. se uskutečnila pracovní schůzka zhotovitele, objednatele a TDI. Je připravováno zázemí stavby. Jsou podepsány příkazní smlouvy s TDI a koordinátorem BOZP.
5 Žádost o navýšení rozpočtu MŠ Kostelec u Holešova |
Ředitelka MŠ Kostelec u Holešova předložila zřizovateli žádost o navýšení rozpočtu MŠ na rok 2021 o 90 000 Kč. V žádosti je uveden rozpis dovybavení MŠ, který vznikl na základě upozornění preventivní kontroly hygienika a ČŠI.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
6 Dodatek k příkazní smlouvě na zajištění TDI a Koordinátora BOZP |
Ing. Radovan Rerko, který zajišťuje činnost TDI a koordinátora BOZP na zakázce "Rekonstrukce školní kotelny a vzduchotechnika školní kuchyně ZŠ v Kostelci u Holešova" předložil cenovou nabídku na dodatek k příkazní smlouvě na práce vykonané nad rámec původní smlouvy v důsledku prodloužení stavebních prací.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
7 Záměr na pronájem pozemku v majetku obce Kostelec u Holešova |
RO bylo předloženo ke schválení vyhlášení záměru pronájmu obecního pozemku na p.č. 736/4 v k.ú Kostelec u Holešova o velikosti 2,1 m2.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
8 Žádost o souhlas obce se zřízením přístupového chodníku |
RO byla předložena žádost o souhlas se zřízením přístupového chodníku přes pozemky v majetku obce Kostelec u Holešova parc. č. 736/4, 736/8 , k.ú Kostelec u Holešova k budoucí prodejně smíšeného zboží v objektu č. p. 60 v Kostelci u Holešova.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
9 Vánoční poukázky pro seniory |
Každoročně obec Kostelec u Holešova rozdává seniorům, kteří dosáhnou věku 80 let a více dárkové vánoční poukázky v na nákup zboží v prodejnách smíšeného zboží v obci. V loňském roce byla hodnota poukázky 350 Kč. Letos se jedná o 57 ks poukázek.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
10 Žádost o dotaci pro Hospic na Svatém Kopečku |
Hospic na Svatém Kopečku u Olomouce požádal Obec Kostelec u Holešova o poskytnutí příspěvku na zajištění provozu.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
11 Nabídka f. GEO Morava na pořízení geografického informačního systému |
RO byla předložena nabídka f. GEO Morava na pořízení geografického informačního systému GIS4U s možností postupného rozšiřování o nabízené moduly.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
12 Vyřazení majetku obce (DKP) |
RO byl předložen hromadný protokol č. 2/2021 se soupisem majetku (DKP) určeného k vyřazení.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
13 Vyřazení pohledávky evidované na účtu 4690211 |
RO byl předložen návrh zpracovaný hospodářkou obce na vyřazení pohledávky evidované na účtu 4690211 z roku 2010 ve výši 5 626,76 Kč. Jedná se o pohledávku u Státního fondu rozvoje bydlení. Vyřazení pohledávky je doporučeno externí auditorkou.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
14 Souhlas zřizovatele s přerušením provozu školní družiny v době podzimních prázdnin 27.10 - 29.10.2021. |
Ředitelka příspěvkové organizace Základní škola Kostelec u Holešova, okres Kroměříž předložila RO žádost o souhlas s přerušením provozu školní družiny v době podzimních prázdnin 27.10 - 29.10.2021.
Ing. Petr Hlobil st. | |
Bc. Zdeněk Klesnil | |
Ing. Tomáš Marek | |
RNDr. Marcela Pospíšilíková | |
Mgr. Jindřich Surala |
15 Program zasedání ZO č. 23 |
RO projednala návrh programu zasedání ZO č. 23.
16 Diskuze - různé |
17 Termín schůze RO č. 22/2021 |