- 9.9. zasedala výběrová komise zakázky Rekonstrukce VO v obci Kostelec u Holešova - místní část Karlovice, na program ZZO je zařazeno schválení zhotovitele. Jedna nabídka uchazeče, který nebyl přímo vyzván k předložení nabídky byla doručena na podatelnu obce pozdě (zůstala nevyzvednutá na poště) a nebyla doručena v řádně označené obálce. Komise doporučila schválit jako zhotovitele firmu ETMONTA, která nabídla nejnižší cenu.
- proběhla kontrola objektů v majetku obce z hlediska BOZP - zjištěné drobné nedostatky budou postupně napravovány
11.9. se starostka obce zúčastnila akce "Setkání starostů a místostarostů Zlínského kraje" (témata - dopady krize na hospodaření a financování obcí - aktuální vývoj a výhled, zákonné povinnosti při správě obecního majetku, dopady novely zákona o odpadech na obecní normotvorbu, zadávání veřejných zakázek - příklady z praxe)
- s f. Topič domluveno vyčištění plynového kotle na DS před topnou sezónou
- s f. EMKA domluvena revize elektrospotřebičů ve ŠK a drobná oprava v DS
- s truhlářskou firmou p. Matušky domluveno zpracování nabídky na kuchyňskou linku v hasičárně Karlovice a oprava kuch. linky v bytě č. 8 v DS
15.9. místní šetření v místě reklamace provedení kanálové vpusti na příjezdové komunikaci na Loučky s firmou WOXI, navrhnou řešení odvedení povrchových vod z komunikace
16.9. f. Jan Dastych zahájeny práce na demontáži starého plotu okolo hřbitova, v 39. týdnu bude zahájena stavba nového oplocení
- pokračují práce na opravě chodníku v ulici u bytovek, řešeny připomínky občanů k výšce obrubníků ve vjezdech k parkovacím plochám u bytových domů, předpoklad ukončení prací v 39. týdnu
- objednána aktualizace rozpočtu PD na rekonstrukci DS u f. Baumas projekt
-18.9.2020 předáno staveniště firmě Vacula silniční k provedení kácení dřevin po nabytí právní moci správního rozhodnutí, práce byly zahájeny 21.9.2020 kácením dřevin na hřbitově
Přehled podaných žádostí s požadavkem vyřízení dle zákona 106/1999 Sb.
10.9. žádost subjektu Big Original s.r.o. o kompletní archivovaný originální zápis z jednání RO č. 18/2020 konaného 20.7.2020 včetně všech příloh a prezenční listiny- ve vyřizování