- řešena situace podmáčení terénu v zahradách u starého vodojemu, byl zjištěn únik vody poruchou ve starém vodovodním potrubí, Vak zajistil uzavření přívodu vody ze starých studní do vodojemu, bude třeba zajistit vyčerpání vody z nádrže vodojemu
- zajištěny dezinfekční prostředky pro úklid v Domě služeb a Domě seniorů a roušky pro obyvatele obce
- obec obdržela peněžní dar ve výši 10 000 Kč od pana Ludvíka Vymětala na nákup roušek, náklady spojené s nákupy potřeb pro ochranu před pandemií zatím činí cca 53 tis. Kč
- zaslán oficiální dotaz na MV HZS a KÚZK ohledně možností posunu termínu vypořádání dotace na DA pro JSDH
- obec kontaktována KŘ Policie ZK a informována o přípravě trojstranné smlouvy na provoz kamerového systému
- pro 5 nájemníků na DS bude zprostředkována dodávka a montáž setop boxů u firmy RAAB
- montáž klimatizace v maloobchodní prodejně DS bude provedena po uvolnění nouzových opatření spojených s pandemií
- uzavřena smlouva na administraci VŘ zakázky "Revitalizace zeleně v obci Kostelec u Holešova", VŘ bude zahájeno po schválení ZD, firem a komise ZO, předpoklad otevírání obálek s nabídkami je 13.5.2020 od 17:00, zároveň by mělo proběhnout i otevírání obálek s nabídkami na dodávku DA pro JSDH
- nový termín konkursu na ředitele/ředitelku ZŠ je stanoven na 12.5.2020
Žádosti podle zákona 106/1999 Sb.
1.4. - žádost zastupitele P. Žůrka o poskytnutí dokumentů souvisejících se zakázkou "Rekonstrukce VO a chodníků v Karlovicích"- vyřízeno
2.4. - žádost FO P. Žůrka o poskytnutí dokumentů, které byly na základě žádosti o informace dle z. 106/1999 Sb. poskytnuty panu M. Procházkovi - vyřízeno
8.4. - žádost subjektu Big Original s.r.o. o kompletní archivovaný originální zápis z jednání RO č. 7/2020 včetně všech příloh a prezenční listiny- ve vyřizování
14.4. - žádost zastupitele P. Žůrka o poskytnutí dokumentů souvisejících s vydáním výjimky na část nového chodníku s menší šířkou - ve vyřizování